Вступ до центру

ПРАВИЛА ПРИЙОМУ до Державного навчального закладу «Мукачівський центр професійно-технічної освіти» на 2019 рік ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МУКАЧІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ" ОГОЛОШУЄ ПРИЙОМ УЧНІВ НА НАВЧАННЯ У 2019-2020 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ.

Про нас

ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД"МУКАЧІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ" Наказом Міністерства освіти і науки України від 15.07.2013 №977 "Про деякі питання діяльності державних професійно-технічних навчальних закладів м. Мукачеве" припинено діяльність Мукачівського професійного ліцею сфери послуг шляхом реорганізації (приєднання) до...

Спортивно-масова робота

за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1631453350275165) за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1631446440275856) за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1631439350276565)за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1616398931780607)за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1603209133099587)за посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1574673062619861) посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1515274455226389) посиланням. (https://www.facebook.com/aleksandr.gal.7/posts/1494056434014858?pnref=story) 26 жовтня 2017р. На базі ДНЗ «Мукачівський центр ПТО» проведений легкоатлетичний крос...

123
Гарячі новини

Статті

Радик Світлана Юліївна

 

 

basarab

 

Майстер виробничого навчання 

 


Моє кредо:
«Є професія на світі-серце віддавати дітям»


Загальні відомості

 

Прізвище, ім’я, по батькові: Радик Світлана Юліївна

Дата народження: 07.06.1965

Освіта: середня спеціальна 

Навчальний заклад: 1984 р., Ужгородський технікум радянської торгівлі. Товарознавство і організація торгівлі непродовольчими товарами
Спеціальність за фахом
: товарознавець

Стаж педагогічної роботи: 8 років

Назва професії, з якої веде підготовку: продавець продовольчих товарів, продавець  не продовольчих товарів 
Рік та результати останньої асестації:  встановлено 10 тарифний розряд

Підвищення кваліфікації: 2017р., БІНПО ДВНЗ "УМО" свідоцтво СПК 35946459-002251-17 від.27.10.2017 (майстер виробничого навчання);
2018 р., курси підвищення кваліфікації керівників гуртків, м. Ужгород, ЗІППО, свідоцтво ЗІСПК №034942;
 
 

Педагогічна діяльність

МЕТА АТЕСТАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРАЦІВНИКА – встановлення 11 тарифного розряда

МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЄ ПЕДАГОГ: «Активізація пізнавальної діяльності та розвиток творчих здібностей учнів на уроках виробничого навчання шляхом упровадження інноваційних технологій»

                                               Відкриті уроки з виробничого навчання:
2016 рік, тема «Навчання у відділі парфумерно-косметичних товарів».
Метою уроку було набути практичних навиків роботи продавця у відділі парфумерно-косметичних товарів включаючи завдання: ознайомлення з асортиментом; підготовка до продажу; розміщення та викладка товарів; показ і консультація покупців; складання подарункових наборів; вирішення торгових ситуацій.
При проведенні уроку використано для актуалізації знань учнів щодо різноманітного асортименту парфумерно-косметичних товарів розгадку кросворда, показ практичних прийомів супроводжувався презентацією, а при закріпленні вивченого матеріалу розв’язувались торгові ситуації та розігрувались сценки з повсякденного життя професії продавця.

2017Radik2017 рік, тема «Маркування, пакування та зберігання кондитерських виробів». Мета уроку – ознайомити учнів з відмінними особливостями асортименту кондитерських виробів, навчити самостійно розпізнавати маркувальні позначення, терміни реалізації кондитерських виробів.
Актуалізацію знань учнів проведено у формі гри «Впізнай мене». Учні активно змагалися, хто швидше вибере правильну відповідь серед перерахованих відповідей майстром, що стосувалися запитань про сировину, структуру, способи випуску, використання кондитерських виробів.
В ході показу практичних прийомів я провела майстер-клас з виготовлення святкової упаковки для подарунків. Майстер-клас – це ефективна форма передачі знань і умінь учням, яка заснована на практичних діях показу і демонстрації творчого вирішення певного пізнавального та проблемного завдання. В роботі працівника торгівлі має бути розвинена творча уява, вміння з простого виготовити величне і цікаве. На уроці в/н створюю для своїх вихованців атмосферу, в якій вони проявляють себе як творці. При показіпакування товару зазначила про можливі недолікипід час виконання роботи. Для закріплення отриманих знань використано інтерв'ю (у вигляді бліц опитування) і практичне змагання «Хто оригінальніше запакує солодощі».

Методичні розробки уроків з виробничого навчання:
72017 рік , тема «Гастрономічний відділ».

Для навчання учнів розпізнавати види стандартів та технічних умов на гастрономічні товари, формування вміння учнів до розпізнавання ознак сортності товарів, визначенню якості товарів відповідно до вимог стандартів та технічних умов, визначенню недопустимих вад та дефектів, у розробці показано такі форми і методи проведення уроку як:бесіда, демонстрація, показ, ІКТ, самостійна практична робота учнів.

2018 рік, тема «Ознайомлення зі стандартами та технічними умовами на парфумерно-косметичні товари».
Дана розробка уроку передбачає послідовний виклад навчального матеріалу. До основних вимог уроку належать: емоційність викладу, цілісне відкриття теми, аналіз конкретних фактів та явищ, чіткість аргументації та наукова доказовість висновків, використання майстром різноманітних методичних прийомів. Урок вимагає уваги, запам’ятовування. Тому у роботі відмічені такі прийоми, які допомагають утримувати увагу учнів та сприяють запам’ятовуванню матеріалу: наочність, інструкційні картки, відеоролики та тестове опитування стосовно асортименту та якості парфумерно-косметичних товарів.

                            Доповіді з яким виступала на педчитаннях та засіданні МК центру

22017 рік, тема «Класифікація та асортимент товарів вітчизняного виробництва».
У доповіді розкрито кілька способів класифікації товарів: за експортом, за призначенням. Звернуто увагу на важливу роль в управлінні асортиментом вітчизняного або закордонного виробника нормативних і технологічних документів, що регламентують базову широту і повноту асортименту.

2018 рік, тема «Використання інноваційних технологій на уроках виробничого навчання». У виступірозкриладумку, що за допомогоюсучаснихінноваційнихтехнологійзабезпечуєтьсяможливістьдосягненняефективного результату в розвиткуособистіснихякостей у процесізасвоєннязнань, умінь, навичокучнів.

                        Підвищення кваліфікації та самоосвітня діяльність
P114097211 січня 2017 року прийняла участь у семінарі-тренінгу на тему «Сучасний урок у ПТНЗ - основа ефективної та якісної професійної освіти»,проведеного методистом центру Ковальчук О.О.

Метою заходу було:
- активізація знань з теоретичних основ питання;
- розвиток творчої діяльності;
- визначення нових цілей педагогічної діяльності з метою підвищення професійного рівня;
- формування комунікативної, соціальної компетентності;
- розвиток дружнього, творчого, працездатного колективу.
Працюючи в групі відповідала на питання вікторини про дидактичні вимоги до сучасного уроку. У ході роботи під час тренінгу впевнилась у тому, що для професійного навчання важливо його спрямованість на те, щоб навчити учнів не лише пристосовуватись, а й активно діяти в ситуаціях, які зазнали соціальних змін.
Далі визначили вимоги до структурних елементів уроку, його мети та алгоритм проведення. Виконали записи на аркуші паперу та презентували їх. А при активному обговоренні відповіді доповнювалися іншими групами.

32017 року пройшла курси підвищення кваліфікації майстрів виробничого навчання на яких виконала та захистила роботу на тему «Сутність ігрових технологій навчання, та їх роль в удосконаленні навчально-виховного процесу.

 

 

 

 

Kurs12017 року була учасником регіонального науково-практичного семінару «Компетентнісний підхід у професійній підготовці кваліфікованих робітників у контексті сучасних інновацій».

 

 

 

 

 21Щорічно приймає участь у журі конкурсу фахової майстерності з професії продавець продовольчих товарів, продавець непродовольчих товарів, що проводиться серед учнів центру.

 

 

 

 

                                Виробнича практика

IMG 20170613 091651Проводиться співпраця з роботодавцями – Костак М.І., Біляк О.В., Боднар М.М., Микуланинець О.М., Щербан Н.П., з метою забезпечення учнів робочими місцями, обладнаних сучасним технологічним обладнанням та можливістю вивчати інновації у торгівельному процесі.

 

 

 

 

 Гурткова робота

Звіт роботи гуртка

Позанавчальна діяльність

6Щорічно учні приймають активну участь у професійному тижні: ярмарку кондитерських виробів, виставці подарункових виробів

 

 

 

 

 

 

2017ekskursia1З учнями організована екскурсію до гіпермаркету «Міван» та магазину –гуртівні «Іграшки». Під час екскурсії учні познайомились із великою кількістю магазинів від різних торгівельних мереж, що відрізняються організацією торгового процесу: методами продажу, способами розміщення та викладення товарів, сучасним обладнанням, додатковими послугами тощо.

 

 

 

20190219 1301042019 рік. Відкрите заняття гуртка з професії продавець продовольчих товарів,продавець непродовольчих товарів на тему «Оздоблення склянки різними декоративними елементами». Метою заняття було: ознайомити гуртківців з технологією оздоблення скляної пляшки декупажем, відпрацювання прийомів нанесення декупажного лаку, розміщення елементів візерунка та декору. Навчати створювати самостійну творчу роботу – подарункову вазу до Дня закоханих та предметів домашнього вжитку.

 

IMG 20190403 113409Квітень 2019 рік.У рамках тижня технічної та професійної творчості робітничих професій проведено майстер-клас«Декорування пляшки в техніці декупаж».

 

 

 

 

P1180917 Участь учнів та майстра у виховних заходах проведених у навчальному закладі, а самез нагоди 80 річниці проголошення Карпатської України в нашому навчальному закладі моїми учнями було проведено урочисту інформаційну лінійку під час якої вшановано пам'ять Героя України Августина Волошина та полеглих у бою карпатських січовиків.

 

  16 березня 2016 року майстри виробничого навчання Радик С.Ю. та Катрич Е.П. провели з учнями випускної групи екскурсію до будівельно-господарського гіпермаркету «Епіцентр». Основна мета екскурсії – навчальна: ознайомлення з асортиментом наявних у продажу холодильників, пральних машин, пилосмоків, машин для підтримки мікроклімату, обробки продуктів, меблевих товарів та килимових виробів, іграшок, годинників, телевізорів тощо.
  Майстри виробничого навчання надавали учням роз’яснення,відповідали на запитання щодо особливостей продажу вказаних товарів, організації розміщення та викладення, переліку додаткових послуг, які надає гіпермаркет.

IMG 8526 639x426 IMG 8558 639x426 219x146  IMG 20160316 095514 639x479 IMG 20160316 095729 639x479 IMG 20160316 100427 639x479 IMG 20160316 100449 639x479 109x146 

 

 

 

zoofirma.ru

Ми в соцмережах

YouTube

Статистика відвідувань

  • Відвідувачі : 87
  • Статті : 589
  • Веб-посилання : 9
  • Перегляди статей : 925142

Погода

Погода в Мукачево » Україна

 

 

                                                                                Ð†Ð½Ñ‚ерактивна карта навчально-практичних центрів

Інтерактивна карта навчально-

практичних центрів професійної

(професійно-технічної)

освіти України

zoofirma.ru